15.06.2011

Udfordring #1

Såøh, æren af at starte det her bliver min? Okay.
Jeg synes vi skal starte lidt blidt ud og jeg synes vi skal starte lidt ud med lidt kreativ udfoldelse og glæde.

Udfordringen:
Denne udfordring er til jer begge to - hver især, men I må gerne slå jer sammen om den hvis I ønsker.

I skal købe en pose med balloner. De skal have forskellige farver, men ikke nødvendigvis forskellige former. Se, det lyder jo nemt nok, ikke?
Ballonerne skal I puste op. Når I har pustet dem op skal I give dem væk.
Gi' dem til venner og bekendte, gi' dem til fremmede, men vigtigst af alt, gi' dem til børn og barnlige sjæle, som vil sætte pris på dem.
Det eneste krav jeg har herudover er, at jeg gerne vil se et billede af alle de oppustede balloner samlet på ét sted, hvad end de fylder jeres værelse, rum, hylder eller skabe. (Selvfølgelig udover beviser på, at I har givet ballonerne væk.)

Have fun!

Hint: Store bæreposer er gode til at transportere balloner i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar