12.04.2012

Gen-kendt

Det der med at være kendt ligger ikke fjernt. Som Jacob skrev i udfordringen, så har jeg en fortid i Talent 2008. Det som han ikke skriver er, at han var fan, og genkendte mig til før-første-studiedagscafé, og havde stalket Sofie i en bus. Vi bærer dog over med ham.

Nedenunder ses et udsnit af min dag som gen-kendt:

Dagen startede med at jeg tog tidligt ned på skolen for at printe skiltet ud. Da jeg kom hjem på kollegiet, så ville begejstringen ingen ende tage hos min anden fan Lennie. Han har fortalt tidligere, at han hører min største sang, Guldfisk, når han mangler inspiration til sit studie som musikterapeut. Det er også ham, man hører til sidst i videoen. Han har åbenbart min autograf...
Derudover søgte jeg mere endnu mere begejstring hos mine gaming-pals på Xbox Live, og ukendte på chat-tjenesten Omegle. De loggede dog alle meget af. Sidst på dagen drog jeg til Cinema (skolens biograf klub) for at mine medstuderende kunne nyde lidt selskab af en kendt. Jacobs begejstring kunne igen ingen tage. Det er ham man hører som næstsidst i videoen. Og ja, så hoppede jeg på hovedet i seng igen og vågnede op som ukendt.

Alt i alt - det er sgu meget fedt at være kendt. Også selvom andre ikke ved det og ens fanskare tæller to personer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar