09.07.2012

Alle gode gaver

Roskilde Roskilde Roskilde. Jeg elsker dig og de mennesker, som du skaber. Din åbenhed, kærlighed og smag på livet. Derfor var udfordringen yderst nem og gav tilmed et fantastisk resultat. 

At finde på gaver til mine tre nye bekendtskaber skete i en mindre brainstorm i lejren inden al for megen indtagelse af alkohol. Vi fandt på praktiske gaver, som man kan bruge i alle mulige situationer på Roskilde Festival.

Vi, Karina og jeg, drog herefter ud på en magisk rejse for at bringe alle gode gaver. Den første pige vi støder på er Louise fra Aarhus (oprindelig fra Aalborg):

Den kære Louise blev enormt glad for den rulle poser, som hun fik. Citat: "Det var faktisk lige hvad jeg stod og manglede"


Videre på vores rejse gennem urinlugt og -støv stødte vi ind i Caja og min navnebror Mathias. Vi kunne ikke stå for deres flotte krøller og måtte give dem en lille gave.
Karina valgte at donere et par lettere brugte men grønne og rene strømper. Hvilket tydeligvis faldt i god jord hos Caja med de flotte krøller.

Lidt længere henne ad vejen mødte vi en fyr med en hat, som havde samme form som 'Manden med den gule hat's. Han hed Alexander og var fra København. I starten virkede han ikke vitterlig begejstret, men det gjorde hans veninder heldigvis.

Set tilbage så var der heldigvis aldrig brug for stormpløkken, men hellere være beredt fremfor at sove i en sø af mudder. 


At drage ud på en gavmild rejse var jeg lidt skeptisk overfor først, men den yderst positive modtagelse - ingen sagde nej til gaverne - var enormt skønt. Jeg tror ikke, at man på noget andet sted i Danmark kunne udføre samme mission med så god modtagelse som her.


BONUS:
Før The Cure koncerten stødte vi ind Louise fra Aarhus igen (hvilket på Roskilde Festival langt fra er en selvfølge). Vi spurgte, om hun havde haft brug for poserne, og med et snuptag fandt hun dem i sin taske og viste dem til os.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar