09.08.2011

Post It og bøsseparker

I weekenden har jeg været et smut i Staden for at besøge min søster. Inden da valgte jeg, at jeg ville udføre min udfordring undervejs. Både på rejsen men også under selve besøget. Mandag var så dagen hvor jeg havde lidt tid på egen hånd, da min søster var på job. Her valgte jeg at gå en tur, og stødte tilfældigvis på Ørstadsparken, som jeg senere fandt ud af, om natten åbenbart er træfsted for bøsser. Nå men anyways, så rendte jeg rundt og satte Post-Its op og tog billeder af nogle af dem. Senere rendte jeg lidt mere ind mod byen og satte dem på porte og containere. Jeg har sikkert lignet en idiot, men jeg håber, at det har gjort nogen mennesker lidt mere glade i deres hverdag.
Photobucket


En vældig god udfordring i øvrigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar