25.08.2011

Post-its, ildfest og forkølelse

Jeg har snot løbende ud af fjæset lige nu, en hovedpine, der basker og ikke ret meget overskud til at skrive det her. Men, som Queen Machine burde have sunget til Regatta i Silkeborg; "The Show Must Go On!"

For det første: er I godt klar over hvor mange post-its der er i bare en blok!? Jeg talte dem til 100 styk.
For det andet, så havde jeg egentlig allerede fundet på alle mine sætninger længe inden jeg tog hjem på ferie d. 4/8, men tiden var der bare ikke til at få noterne skrevet og sat op i Herning-området imens jeg var der.
Men så er det godt, at man pludselig får masser af tid, når ens kæreste tager hjem til sin mor og man selv tager hjem til Aalborg og har en hel uge alene!

Så jeg gik amok i nærområdet!

Ja, det er en sangbog med Povl Kjøller og den lyserøde er indersiden af "The Devil Wears Prada". På næstsidste billede står der "Pas på de små i trafikken" - det kan jo aldrig gå værre end helt galt.

Og siden i Silkeborg, da jeg blev lokket med til Ildregatta!


Næste udfordring kommer nok i morgen, når jeg har finpudset den. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar