11.07.2011

Bentøjet i orden

Jeg valgte at tage udfordringen, da jeg skulle hjem fra familien i Frederiks. Her kom jeg helt sikkert ud blandt mennesker og så sker der lidt på vejen. Den tvivlsomme kvalitet af de første billeder er meget haltende, men sådan går det når man ikke har en smartphone, og bluetooth'en i min computer ikke duer. Så må man tage billeder af billeder!

Første billede er taget hjemme ved mine forældres dam klokken 12:00, og så begyndte det hele.

Viborg station klokken 13:00, hvor jeg havde 4 minutter til at skifte til en Xbus.

Her står jeg så i bussen klokken 14:00, hvor der var mange siddepladser. Jeg blev flere gange spurgt om jeg ikke ville sidde ned, men måtte takke nej, hvorefter de rystede lidt på hovedet.

Klokken 15:00 cyklede jeg stående op hele vejen til Aalborg øst.

Det blev en lidt sen omgang aftensmad klokken 16:00, men godt var det - også i stående positur.

Klokken 17 var der krise, og jeg tænkte, at det hjalp at tænke på noget andet, så jeg begyndte at game lidt. Det hjalp lidt, men ikke voldsomt meget.

Photobucket
Sidste time af udfordringen blev nydt og lidt med pizza med ketchup.


Hvordan var det så at komme ned at sidde? Lad mig sige det sådan her: Jeg hørte englene synge hymner!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar