21.07.2011

Når insekterne invarderer

Jeg har lært meget af denne udfordring! Så hurra for det.
Jeg vågnede onsdag middag og troede at det sneede, men opdagede hurtigt at det blot var en simpel insektinvation af Aalborg. Og her lærte jeg det først; Luk altid vinduet når der er insektinvation!! Min stue var fyldt at små myre-lignende dyr med vinger. Jeg opgav kampen mod de små kræ og steg i stedet op på min jernhest og... well.. Jeg købte lige noget tøj først, men så cyklede jeg også ud i det blå!

Jeg må nok krybe til korset og sige, at jeg ikke har fuldført udfordringen til perfektion. Jeg glemte at tegne noget, men det er kun fordi jeg var så optaget af at finde vej og nyde naturen.

Jeg endte på ca. 16,5 km. I kan se ruten som jeg husker den, her; http://iform.dk/ruteplanner/aalborg/udfordring

Men jeg lærte hvor ting er; jeg så en masse både, Aalborg i miniudgave, en ubåd, skydebanen, væddeløbsbanen, Aalborg friluftsbad, Egholm færgen (som jeg desværre ikke havde penge nok til), en masse heste, en død fugl, søde små fiskerhuse og et dejligt villaområde.
Her er et udpluk;


Begejstret Pernille som kan se bygrænsen i det fjerne!
Og med god samvittighed nød jeg aftenen i selskab med det nye h&m katalog og BoligLiv :D

Og hvis ikke billedet af fuglene er acceptabelt, så er der et her, af nogle heste og en pølsevogn?!?


God weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar