29.10.2011

Planking i Odense tur/retur

I torsdags skulle vi alle tre til Odense på Brandts, som er et kultur- og udstillingshus. Pernille og jeg (Mathias) tænkte derfor, at det ville være en fantastisk anledning at planke. Ingen af os har prøvet det før, og vi var derfor lidt nervøse for, hvordan det var, og hvor svært det ville være. Igennem dagen fandt vi ud af, at det faktisk var lige til, og des flere gange vi prøvede des mere vovede blev vi i forhold til både lokation og højde:
Pernille havde råbt shotgun for at lave en plank i bussen.

Første resteplads skulle jeg vise, at jeg vidste hvordan det skulle gøres.

Jeg blevet udfordret til at prøve mig ad i Odense gågade. Folk kiggede uhyggelig meget. Det er nok bare fordi, de ikke har set det før.

Derefter udfordrede jeg Pernille til at gøre det på selve Brandts. Og hun gjorde det fandme!

Da vi kom tilbage på skolen manglede vi et sidste billede begge to. Derfor valgte vi at lave en combo, mens de sidste på skolen var ved at tage jakker på.



Summa summarum er at planking er en ret skør opfindelse, men jeg kan vist tale på alles vegne, at det er super sjovt!

1 kommentar:

  1. Det som overrasker mig mest er, hvor kalve-knæet jeg egentlig er på det første billede!

    SvarSlet