03.10.2011

Udfordring #11

Jeg har en abnormt ond udfordring til dig, Pernille. Den er så led, at jeg næsten ikke tør give dig den. Den er så obskur, at det halve er nok til, at du vil droppe vores venskab. Den er så farlig, at du ikke vil være den samme bagefter.

Men nej, jeg er jo et godt og fredeligt menneske, som aldrig ville være sådan mod en syg veninde. Du får her min opskrift på en kur mod sygdom. Du skal i min udfordring tilbringe seks timer i sengen (kun afbrudt af naturlige grunde), imens solen er på himlen. Du skal:

- Lave en kryds og tværs
- Drikke tre kopper the
- Se en elendig tv serie (gerne Horton Sagaen)
- Læse en gammel tegneserie.
- Tage et billede af den creepy dukke (den skal ud på WWW nu!)

God bedring ønskes du af os alle i Aalborg :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar