30.09.2011

En ven i nød

Daw møgbørn!
Jeg hedder Flemming. Bare Flemming!
Jeg fik "æren" af at følge Pernille i hendes tirsdagsrutine - og det var sgu da jævnt kedeligt! Hun var ellers en pige med.... spræl i!
Første gang jeg slog pjalterne sammen med den unge dame var tilbage i '04 i Holstebro hvor hun, med hanekam og ingen bevidsthed for anstændig påklædning, gik på efterskole. Her blev vi så tætte, at man næsten kan kalde mig for Pernilles indre klamme stodder! Jow jow!
Her er et billede af mig (th) og min ven Torsten (tv) fra dengang!


Pernille og jeg ses sjældent (faktisk aldrig) når der ikke er en bajere indblandet. Som hendes indre klamme stodder er det jo min pligt at føre hende i fordærv, så derfor vil jeg kun lege når hun er fuld (høhø)
Så da Pernille valgte den mere seriøse livsstil med det såkaldte "uddannelse" blomstrede vores venskab helt naturligt. Alle ved jo at øl rimer på Jürgen Habermas og informationsvidenskab!
Men at følge Pernille en hel dag, var sgu ikke lige hvad jeg kalder fryd og amen!
Helved bryder ud, da hun tvinger mig op kl. 8!!! KLOKKEN 8!!! Jeg tror ikke jeg har været så tidligt oppe siden dengang en kasse bajere kostede 60kr!!!
Op kom jeg, men kun fordi hun lokkede med en bette baileys og en chokolademad (med tandsmør, naturligvist!)

Det var rar!

Der sker faktisk ikke noget spændende før omkring frokost. Der stod en brilleabe ved en lysende tavle og talte og talte og talte og talte og tal.. ZZzzzzz..
Tog en bette skraber.

Til frokost var jeg i kantine! Kantiner er undervurderet! Smattede mad er undervurderet! Hvordan kan man ikke være vild med mad som er kogt i store gryder og rørt af storbarmede kvinder! Mums filli bajer siger jeg bare!
Og så hyggede vi os ellers. Jeg fik en cocktailpølse og lidt scones!
Der var et par flabede møgunger som kom med dumme kommentarer og dappede til mig, men Pernille satte dem på plads. Hun er jo ikke rødhåret for ingenting!! Dajlig dame, siger jeg!!!


Efter frokost blev jeg ret populær. En lækker blondine ville smage min scone (høhø), så hun fik lov at bytte for lidt klam rosin og nødde mix. Hun kunne da bare spise mine nødder, hvis det var?
Til syneladende vil alle have Flemmings bolle(r)! Det bette, smækre stykke kød kaldet Mathias gav mig praktisk talt en lapdance for at få et stykke. Han vidste åbenbart ikke, at han altid er velkommen til at røre ved mine bolle(r)!
Men så startede brilleaben fandme igen!!

Da han endelig blev træt, slappede vi af. Her tager jeg en bette morfar


Men ak og ve. Pernille er slave af samfundet og har sådan et pisse arbejde! Og så skulle vi fandme på bibliotek! Biblioteker er for nassere og folk som ikke ved en skid! Og ikke nok med det, så skulle vi gå derhen! Ville hellere have drukket en af de dersens breezere med hyldeblomst-lort!
Men så sad vi der. Se hvor seriøst jeg er her!


Mens vi sidder på biblioteket og arbejder.. eller... Pernille arbejder, jeg kigger på bibliotekar-lår og unge studerende. Men mens vi sidder der, begynder Pernille at brokke sig over, at jeg er dårlig påvirkning.
Og så skal vi åbenbart hjem. Det bette pige-barn har fået feber og har ondt i mavsen. Det er da bare fordi hendes mave vil have en bajer!

Jeg havde ellers set frem til at hun skulle trutte lidt i basunen sammen med de andre blæsere. Høhø. Og ikke mindst, at vi skulle på bar om aftenen. De såkaldte Strawberry daiquiri skulle være gode på Cafe Nordkraft! Jeg ville nu foretrække en bette bajer!

Efter en håndfuld panodiler og en god morfar, var pigebarnet så meget på højkant, at vi så en bette film om låååfe. Men der var sgu ingen gode meloner i, så jeg smuttede ned på Tempo og fandt dem dernede. Som instruktørerne siger; location location location!!
Her er et billede hvor jeg får Pernille til at grine af mine fabelagtige jokes!


1 kommentar:

  1. For flere Flemming Fadøl striber: http://www.sjovhed.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=3&t=148

    SvarSlet