12.09.2011

Udfordring #9

Jeg troede egentlig at mit næste indlæg på denne blog skulle være en række billeder af min CO2-bevidsthed, indtil jeg blev gjort opmærksom på, at udfordringen kun var til Jacob. Men det er nu altid rart at tiltrække sig noget unødig opmærksomhed ved at tage billeder af sit sorterede skrald nede i baggården.

Men nu til den aktuelle udfordring:
Der er startet nye studerende på vores studie, IVA. Rusturen står for døren og alle tre forfattere af denne blog har fået æren af at komme med - Jacob er tutor, mens Mathias og jeg skal hakke løg og lave sovs til 40 mennesker.

Som eneste hunkøn af denne blog, er undertegnede nok også det tætteste en moder-figur, vi kommer. Og mødre ved, at rusture er LIVSFARLIGE!! (især for unge mænd)
Og i livsfarlige situationer kan man ikke få beskyttelse nok!!
Fra onsdag til fredag (mens rusturen står på) er både Mathias og Jacob påkrævet at bære cykelhjelm. Af sikkerhedsmæssige årsager er det også nødvendigt at cykelhjelmen bæres hele fredag, da rustur-bivirkninger kan forekomme efterfølgende. Cykelhjelmen skal sidde på hovedet hele tiden og må kun tages af hvis kroppen forefindes i vandret stilling - hvis I skulle befinde jer i denne eller lignende stillinger, rådes I til at bruge anden form for nødvendig beskyttelse :-P

Dokumentation skal ske i form af mindst 5 billeder, men også video og andre kreative indslag ses gerne. (Jeg skal personligt selv sørge for at dokumentere udførslen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar