05.09.2011

Last day of freedom

Start; Lørdag d. 3. september kl. 20:52

Det er de sidste 24 timer i min 3 måneder lange sommerferie. Til trods for ugens mange udskejelser, er jeg ved at gøre mig klar til fødselsdagsfest på Platform4 og Mathias dukker op lige som solen går ned - og så starter udfordringen! (og på forhånd undskyld for dårlige billeder og elendig humor!)

En solnedgang (med Mathias)


Vi får æren af at drage mod fødselsdagsfest sammen med Mia og Kim - og så fik jeg mig dagens bedste udsigt!


Og næsten lige herefter dukkede et godt tilbud op:


Senere blev Mathias fanget i en lettere kæk situation:


Resten af nattens udskejelser er ikke til offentlig skue, men det var en yderst festlig aften. Den sluttede på McD hvor en ulv i fåreklæder pludselig dukkede op (også kaldt burger-ception)

Vil gerne pointere, at video-optagelser blev godkendt af Jacob i løbet af aftenen, så ingen snyd!

... Og dog! Hvis mine 24 timer skulle forløbe korrekt, ville der nedenfor være et billede af en solopgang. Meeen, jeg sov. Men der stod jo ikke at det skulle være en solopgang fra netop de 24timer, så her er et billede af et billede af en solopgang. Undskyld :-S


Søndag og de sidste timer af sommerferien blev brugt i selskab med min gamle roomie, en skål chips og en god film. På vejen hjem cyklede jeg et smut forbi havnen, hvor jeg nød den friske luft og stilheden på kajen.


Her på havnen faldt jeg over en anden persons lille sult.


Og så blev jeg jo selv sulten og tøffede hjemad. Og i mit stille sind håber jeg ikke, at jeg får fornøjelsen af denne type 'Aalborg', før engang til jul.


Slut: Søndag kl. 19:00

Ingen kommentarer:

Send en kommentar