04.09.2011

Tilfældighed giver ret gode resultateter

Start 10:36 03-09-2011
Først vil jeg lige sige at min udfordring startede lidt pludselig, da jeg tog mit første billede uden at tænke på konkurrencen overhovedet. Jeg var på min vej til et Outlet Sale i Nørresundby i overskyet vejr, da jeg kommer forbi denne ret spøjse nedbrydning af et hus, hvilket så ret spøjst ud:
Photobucket
"Det er ikke tit, man ser det der!"


På vej hjem fra udsalget falder jeg over bibliotekets bogudsalg og på vej igennem første række falder jeg tilfældigt over Håkan Hellstrøms "Nåt gammalt nåt nytt nåt lånat nåt blått" fra 2005, som man må sige igen passer utrolig godt til kravet:
Photobucket
"Nyt, gammelt, lånt, blåt"


Og man cykler videre hjem...
Photobucket
Den bedste udsigt du har fundet i dag


Og så skal der smovses når man kommer hjem fra sådanne en lang cykeltur. Så jeg fandt en lille chokolade moussé:
Photobucket
"Den lille sult"


Om aftenen var der fødselsdag på Platform 4, hvor Pernille og jeg mødtes til forfest. En ting jeg ikke er god til er at tage billeder med mig selv som motiv. Derfor også det lidt kritiske udtryk. Billedet er fra Pernilles badeværelse i øvrigt:
Photobucket
Dig selv


Her fangede jeg også aften solen gå ned:
Photobucket
En solnedgang


Så fangede jeg også Pernille, som startede sin udfordring om aftenen:
Photobucket
Hinanden (altså, den anden udfordrede)


I morges måtte jeg så også pine mig selv udenfor for at få taget den forbandet smukke solopgang. Desværre har vi naboer som synes at træer er lidt vigtigere, derfor er den lidt skjult:
Photobucket
En solopgang


Og et motiv efter eget valg nåede jeg lige at fange her til sidst. Det blev en Xbox controller, som jeg helt sikkert kommer til at sidde med i dag:
Photobucket
Et motiv efter eget valg

Sluttede klokken 10:04 søndag 04-09-2011

Ingen kommentarer:

Send en kommentar