03.06.2012

Rimedag

Tro det eller la vær, at rime det er svær'
At rime en hel dag er slet ikke let
Kun tale i rim er en skrækkelig bet

Fra morgenen spytted' kun rim af min mund
Og mon ej man troede jeg ej var helt sund
Rim er jo noget, der hurtigt når bund

Lyt blot til den første lille lydsnas
Åh, hør hvordan det i min hjerne si'r knas
Ret godt et rim er det slet ikke, nej
Tryk så på den næste og hør med, tjuhej!

Måske er det blot fordi min hjerne den brækker
At rimene jeg ikke så hurtigt udklækker
Thi tale det gjorde jeg ikke ret meget
Hin tale der kom ud af mig, den var speget
I dagene efter, da kom jeg på flere
Af rim, jeg på dagen dog ej ku' levere
Så sad jeg og tænkte; sku' jeg ta' en dag mere?









Jeg optog på dagen meget mere end de ovenstående fire lydfiler, men lydkvaliteten af disse var så elendig, at jeg vil forskåne jer herfor.

2 kommentarer:

  1. Jeg kan overhovedet ikke høre hvad du siger i lydklip nr. 3!

    SvarSlet
  2. Jeg siger "Jeg elsker dig, din lækre steg" til min kære kæreste. ;)

    SvarSlet