26.03.2012

Sandhedens tirsdag, som var en torsdag

Nu vil jeg ikke lyve for jer; det var pænt nemt at holde sig fra sandheden en hel dag.
Jeg skøjtede igennem denne udfordring ganske uden kvaler. Først løj jeg en smule for min kæreste om morgenen, det var de mest awesome løgne; sådan noget som; "Nej, skat, den her jordbæryoghurt smager forfærdeligt!" og "Travlt? Nej, vi har slet ikke travlt."

Mine løgne blev dog bedre, for senere på dagen, mens jeg var i skole postede jeg nedenstående til Facebook. Jeg håber folk fangede den.

Ellers gik dagen slag i slag, hvilket de nedenstående lydklip nok kan fortælle bedre end jeg kan på skrift. :)

Først løgne over morgenmaden:


Siden et lille tvist på sandheden om, hvorvidt jeg skulle have en billet til mig selv til svømmehallen:


Dernæst får et par piger at vide, at jeg havde tilsvinet min kære udfordrer, Pernille:


Og slutteligt et potpourri over en masse løgne sagt over mad, med den lille detalje, hvor en herre (endelig) opfatter at det er udfordringsdag:


Og så til den største del, hvor jeg naturligvis aldrig tvivlede på, at det var min mor der skulle modtage et opkald.

Alt i alt; en interessant dag, hvor jeg vist fik narret nogen, selv om de så kendte til udfordringen. :)

... og så har jeg vist en opgave jeg skal have rettet for løgne...

Næste udfordring kommer i morgen! :)

1 kommentar:

  1. Det var ellers en ordentlig overarm du har fået anlagt dig på videoen!

    SvarSlet